Strona domowa Łukasz Rogowski
  • Strona Głowna
  • Aktualności
  • Kontakt
  • O nas
  • Subskrypcja
  • Chat
  • Reklama
  • Sondy
  • Księga Gości
  • Nasze Forum
    Ilosć odwiedzin:
    Osób online:
  • Mitsubishi Lancer VII
    Lancer Evo VII zadebiutował wiosną 2001r. Agresywna stylizacja nadwozia z potężnym spoilerem na pokrywie bagażnika, wielkich wlotach powietrza, szerokich oponach oraz potężnej rurze wydechowej wskazują na jego przeznaczenie do szybkiej jazdy. Wnętrze ma bardziej cywilizowany wygląd, tylko kubełkowe fotele Recaro ze znakomitym trzymaniem bocznym, perforowane pedały i kierownica Momo zdradzają charakter auta. Przestronność z przodu i z tyłu jest całkiem przyzwoita, a bagażnik wręcz obszerny. Już przy niskich obrotach wyposażona w intercooler turbosprężarka popycha Lancera Evo do szalonych przyspieszeń. Wspiera ją doskonale zestopniowana, precyzyjnie przełączana skrzynia biegów. Z aut rajdowych przejęto aktywny mechanizm różnicowy - przez naciśnięcie guzika można go nastawić na różne warunki drogowe (zmiana nawierzchni z asfaltu na śnieg lub szuter). Sterowane elektronicznie sprzęgło płytkowe rozdziela napęd pomiędzy tylną i przednią oś, zapewniając optymalne właściwości trakcyjne. W samochodzie tym zastosowano również sprawdzone w rajdach zawieszenie kół: na kolumnach McPhersona z przodu i wielowahaczowa oś z tyłu. Rajdowo zorientowani kierowcy z radością ustawią Evo bokiem zarówno na asfalcie, jak i na nieutwardzonym podłożu. Prędkości osiągane na zakrętach zapierają dech, podobnie jak ostre hamowanie.
  • Tapety
  • Śmieszne Filmiki
  • Filmy
  • Motoryzacja
  • Internet
  • Fora młodzieżowe
  • Samouczek Pirotechniki
  • Tuning
  • Muzyka
  • Rozrywka
  • Zarabiaj
  • Nauka
  • Gry Online
  • Call of Duty